Ingyenes a kiszállítás?
Igen. Minden vásárlás esetén ingyenes a szállítás. Az ingyenes szállítással 3-7 munkanapon belül számíthat a csomagjára.
Kínál expressz kézbesítést is?
Igen. Az expressz szállítás minden vásárláshoz választható. Az expressz szállítással 1-3 munkanapon belül számíthat a csomagjára.
Ki szállítja a csomagokat?
A csomagokat a HU POST futárszolgálat szállítja ki.
Hogyan kapok értesítést a kézbesítésről?
E-mailben értesítjük Önt, ha a csomagját feladtuk. A kézbesítésről SMS üzenetet is kap.
Mi történik, ha a kézbesítés sikertelen?
SMS-ben és e-mailben értesítjük Önt, ha a kézbesítés sikertelen.
Visszautasíthatom a rendelésemet?
Igen. A megrendelést e-mailben vagy a kézbesítéskor visszautasíthatja.
Melyik e-mail címen fog értesíteni a szállításról, és hogyan tudom lemondani?
[email protected]
Egyéb információk
A vásárlási folyamat végén a vásárlónak meg kell adnia adatait (név, cím, telefonszám és e-mail cím). Minden adat kötelező és biztonságos helyen tároljuk. A vevőnek ezután lehetősége van kiválasztani a szállítás típusát és a fizetési módot. A vásárlónak ezután lehetősége van a teljes kosár újbóli megtekintésére, valamint arra, hogy hozzájáruljon az e-mailben küldött marketingközleményekhez. A vásárlást a vásárló a “Vásárlás most” gombra kattintva erősíti meg. Ha a vevő nem töltötte ki az összes szükséges információt, a weboldal figyelmezteti őt.
Ha a küldemény átvételekor azt észleli, hogy a tétel vagy a csomag fizikailag sérült, hiányzik a tartalma, vagy a felnyitás jeleit mutatja, akkor a reklamációs eljárást annál a vállalatnál kell kezdeményeznie, amelyen keresztül az árut átvette. Ezt úgy teheti meg, hogy beviszi a csomagot abba a postahivatalba, amelyik a csomagot kézbesítette Önnek, és felhívja a postai személyzet figyelmét, hogy ki kell tölteni és alá kell írni a sérült csomagról szóló jegyzőkönyvet. Azzal a céggel együtt, amelyik a csomagot kézbesítette Önnek, gondoskodunk arról, hogy a reklamáció a lehető leghamarabb megoldódjon. Javasoljuk azonban, hogy a csomagot a futár jelenlétében bontsa ki, hogy a futár a kézbesítéskor jelen lévő futár által feljegyezhesse az esetleges sérüléseket.
A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a weboldalon közzétett információk naprakészek és helyesek legyenek. Előfordulhat azonban, hogy a szállító bizonyos esetekben nem tudja leszállítani Önnek a terméket, mert az elfogyott és nincs raktáron. Ilyen esetben a szállító tájékoztatja a vevőt a változásokról, és lehetővé teszi a vevő számára a megrendelés törlését vagy a megrendelt termék kicserélését.